dimecres, 23 de desembre de 2009

El meu PLE



Gliffy és un software gratuït en linea que et permet crear i compartir tot tipus de diagrames, ordre d'idees i molt més. Conta amb diverses eines gràfiques per a facilitar el treball d'organització i expressar idees gràficament.
Gliffy es completament gratuït i fàcil d'utilitzar. Sols has de registrar-te i començar a treballar.

Una vegada realitzada aquesta activitat me he adonat que amb este programa puc dibuixar, posar imatges, texts i enllaços entre altres coses.

També he de dir que gràcies a Gliffy he pogut crear el meu PLE (Personal Learning Environment), es a dir, fer una representació gràficament del meu aprenentatge. Amb la qual cosa he aprés que estic contínuament recibint i aportant informació a traves de: l'aula virtual, reprografia, buscadors, twitter, flickr, friendfeed, el meu bloc, la biblioteca, el telefon movil, YouTube, Jamendo, Google i processadors de texts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada